Content - DigitalTrafik
16182
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16182,page-parent,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Content

Content er noget af det vigtigste i forhold til din SEO værdi

Content – for fremtidens digitale vindere

Content er noget af det vigtigste, hvis man skal have en hjemmeside, der ligger nr. 1 på Google. Googles har en algoritme, der bestemmer hvor de placerer en hjemmeside når en bruger søger på et bestemt ord. Hvis en bruger søger på ordene ”Jeg vil købe en billig cykel”, vil Google vise de hjemmesider, hvor disse ord indgår. Derfor skal vi forsøge at dække så mange ord som muligt ved at skrive artikler, vi tror der passer til brugernes søgninger. Ofte bruger vi en blog til at skrive artikler.

 

Hvordan laver vi content for vores kunder?

Hos digitaltrafik.dk skriver vi artikler, som dels er relevante og dels rammer de ord, som vi tror, at brugerne af Google vil søge på. Typisk vil en artikel fylde 2.500+ ord, da vi har erfaring med, at længere artikler opnår den højeste ranking. Vi har en fast skabelon, som vores tekstforfattere holder sig til – og den er optimeret i forhold til Google. F.eks. indgår der altid et bestemt antal udgående links til relevante hjemmesider. Artiklerne indeholder et begrænset antal links til præ-definerede søgeord og billeder/video er altid en del af vores artikler. Men derudover skal hver artikel optimeret i forhold til H1, H2 overskrifter, metadescriptions, alt tags osv.

Gør i morgen bedre end i dag!

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 60 63 24 21 eller email iu@digitaltrafik.dk og aftal et uforpligtende møde. Så har I mulighed for at afstemme forventninger til et samarbejde og vi udarbejder en gratis foranalyse til virksomheden, som viser hvor virksomheden står i dag, i den digitale verden.