Newletters / Signups - DigitalTrafik
16188
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16188,page-child,parent-pageid-16182,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Newletters / Signups

Newletters / Signups

Om du har 100 eller 100.000 personer, der modtager dit nyhedsbrev, er arbejdet med at udarbejde nyhedsbrevet det samme. Så hvorfor ikke gå efter 100.000 signups? Digitaltrafik.dk hjælper dig med at nå dine mål!

 

For langt de fleste virksomheder er deres database med signups et af deres vigtigste virkemidler til at påvirke deres målgruppe. De personer, der har tilmeldt sig nyhedsbrevet, er netop dem, der interesserer sig for din virksomhed.

 

Derfor kan de godt betale sig, at bruge ekstra ressourcer på at få så mange signups som muligt. Og her er der mange muligheder. Først og fremmest er det naturligt at når en forbruger køber et produkt, så opfordres han samtidig til at tilmelde sig virksomhedens nyhedsbrev. Men der er også mange andre muligheder.

 

  • Popup, med en call-to-action tekst
  • Popup med en rabatkode
  • Popup med gratis tips og tricks
  • Popup, hvor du bliver VIP medlem og modtager tilbud før alle andre
  • Popup, hvor du skal svare ”Nej” til at du ikke vil have rabat – 80% tilmelder sig ved at svare ”Ja”

 

Men ud over popups, som mange faktisk synes er irriterende kan vi også tilbyde andre muligheder

Hvis du er en BtB virksomhed skal du selvsagt ikke sælge til forbrugerne. Men du kan være med til at påvirke forbrugerne til at købe dine varer hos dine distributører. Her bruger vi andre virkemidler til at fastholde og udbygge din målgruppe.

 

  • Produktinformation, hvor forbrugeren kan få oplysninger om nye produkter på markedet
  • Download din produktmanual ved at registrere dig i virksomhedens database
  • Modtag information, når der kommer nye sjove reklamefilm for et produkt
  • Modtag information om nye produkter i produktsortimentet

 

Mulighederne er rigtig mange – og vi tilpasser signup processen til netop din virksomhed. Dels så brugerne ikke forlader siden, fordi de bliver irriteret og dels så forbrugeren føler, at de registrerer sig til at modtage relevant information. Er din virksomhed specialiseret i indenfor flere områder, vil vi anbefale, at vi segmenterer forbrugerne efter deres interesser. Derved sikrer vi, at målgruppen faktisk også læser virksomhedens nyhedsbreve.

 

Hvor ofte skal der udsendes nyhedsbreve?

En god tommelfingerregel er, at BtC virksomheder udsender 2-3 nyhedsbreve om ugen imens BtB virksomheder udsender et nyhedsbrev om ugen.

Vi ved, at det kan være svært at finde tid til at skrive artikler, finde billeder og få udsendt nyhedsbreve jævnligt. Derfor tilbyder digitaltrafik.dk at stå for hele processen. Vi bliver naturligvis nødt til at interviewe relevante medarbejder, men derefter står vores tekstforfattere for at skrive artiklerne og få dem publiceret. Det giver et indtryk af en virksomhed, der har styr på deres digitale forretning og en virksomhed, som man kan stole på.

Gør i morgen bedre end i dag!

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 60 63 24 21 eller email iu@digitaltrafik.dk og aftal et uforpligtende møde. Så har I mulighed for at afstemme forventninger til et samarbejde og vi udarbejder en gratis foranalyse til virksomheden, som viser hvor virksomheden står i dag, i den digitale verden.