Snapchat & Instagram - DigitalTrafik
16206
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16206,page-child,parent-pageid-16182,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Snapchat & Instagram

Snapchat og Instagram

Snapchat bruger digitaltrafik.dk når vi skal have fat i den yngre målgruppe. Det er en banebrydende app, som den yngre målgruppe anvender i stor udstrækning – der i dag 1,5 millioner danskere, der anvender Snapchat. Så er din målgruppe 14 – 30 år vil vi klart anbefale, at virksomheden bruger Snapchat som en del af det digitale markedsføringsmix!

 

Snapchat Ads er først og fremmest en kreativ udfordring i forhold til brugerne. Snapchat er et medie, hvor det går stærkt og hvor brugerne forventer underholdning. Til gengæld giver Snapchat Ads en unik mulighed for at brande din virksomhed overfor den unge målgruppe. Snapchat brugerne er aktive, de deler flittigt og de vil ikke have lange reklamer. Derfor er der også en række krav, der skal overholdes for at Snapchat accepterer dine reklamer. F.eks. må reklamerne kun være mellem 3 og 10 sekunder lange. De skal udarbejdes i .mp4, .mov eller H.264 encoded format. Derudover er der en lang række andre krav.

 

Hos digitaltrafik.dk kender vi alt til disse krav og vi udarbejder gerne et kreativt oplæg, der passer til virksomhedens image. Et oplæg, der virker i forhold til den unge målgruppe. Vi samarbejder med videospecialister, som kan give et audiovisuelt udtryk, der trænger igennem.

 

Alt det tekniske arbejde kan du roligt overlade til digitaltrafik.dk. Vi er vant til at håndtere Snapchat ads og kender alt til de politikker, som Snapchat Ads arbejder ud fra. Hvis du vil læse mere om Snapchats politikker, kan du gøre det her:

 

https://www.snap.com/en-US/ad-policies/

 

eller du kan overlade det tekniske setup til digitaltrafik.dk.

 

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 70202081. Ivan har 30 års erfaring fra reklamebranchen og har været med til at producere nogle af de største succesfilm i dansk reklamefilmhistorie.

 

Instagram

Instagram fungerer lidt ligesom Snapchat bortset fra, at billeder og videoer på Instagram ikke automatisk bliver slettet efter en bestemt periode. Men Instagram anvendes også primært af den unge målgruppe, der lægger billeder og videoer op og som følger hinanden – så de kan følge med I hinandens liv.

 

Uden at skulle gå i dybden med hvorledes brugerne anvender Instagram er det vigtigt at forstå, at der bruges hashtags (#) til at søge efter bestemte emner. Hvis du f.eks. gerne vil se mennesker, der cykler på en Kildemoes cykel, skriver du blot ”#kildemoes” og så vil alle offentlige billeder komme frem.

 

Hashtags er utroligt vigtige på Instagram for anvendelsen af de rigtige hashtags betyder om der er brugere, der vitterligt ser virksomhedens opslag. Derudover er det selvfølgelig vigtigt at få opbygget en portefølje af følgere, men på Instagram er strategien anderledes end f.eks. på Facebook. Her arbejder vi mere med mange opslag og mange hashtags. Så kommer følgerne helt af sig selv.

 

Selve annonceringen på Instagram følger ligeledes nogle bestemte retningslinjer og du skal kende disse for at få godkendt din annoncering. Alternativt kan du alliere dig med digitaltrafik.dk – hvis du vil have sikkerhed for solid eksekvering og målbare resultater.

Gør i morgen bedre end i dag!

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 60 63 24 21 eller email iu@digitaltrafik.dk og aftal et uforpligtende møde. Så har I mulighed for at afstemme forventninger til et samarbejde og vi udarbejder en gratis foranalyse til virksomheden, som viser hvor virksomheden står i dag, i den digitale verden.