Succeskriterier - DigitalTrafik
16711
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16711,page-child,parent-pageid-15362,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Succeskriterier

Succeskriterier

Hos digitaltrafik.dk arbejder vi ud fra succeskriterier der fastlægges i samarbejde med kunden. Nogle digital discipliner giver overskud på bundlinjen med det samme (typisk PPC annoncering) mens andre discipliner kræver længere tid, men til gengæld giver de overskud på den lange bane (typisk SEO og content optimering).

 

Typisk vil succeskriterierne blive indskrevet i vores arbejdsdokument, så du kan følge med I om digitaltrafik opnår de forventede resultater.

Vores specialister vil konstant justere og optimere de enkelte digitale discipliner, så du får maksimal ROI (Return On Investment)

Gør i morgen bedre end i dag!

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 60 63 24 21 eller email iu@digitaltrafik.dk og aftal et uforpligtende møde. Så har I mulighed for at afstemme forventninger til et samarbejde og vi udarbejder en gratis foranalyse til virksomheden, som viser hvor virksomheden står i dag, i den digitale verden.