Workflow - DigitalTrafik
16693
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16693,page-child,parent-pageid-15362,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Workflow

Workflow

Hos digitaltrafik.dk har vi ingen quick-fixes, hurtige løsning, hovsaløsninger eller andre  ikke-gennemtestede metoder til at nå dine mål. Vi arbejder ud fra stringente og gennemtestede metoder, som sikrer, at du når dine mål. Der kan og vil forekomme justeringen undervejs, da vi konstant er opmærksomme på, hvordan din virksomhed bliver positioneret hos målgruppen.

 

Hvert aspekt i markedsføringen vil have sit eget workflow, der er tilpasset den enkelte disciplin i markedsføringen.

 

Hvis vi f.eks. vælger at anvende Google Ads vil der ligge et workflow, der præcist beskriver, hvad vi forventer og målsætningen opdelt på månedsbasis.

 

 

Du vil modtage et oversigtsark, hvor du hele tiden kan følge med I dine enkelte kampagner. Dit Dashboard bruger vi til at kigge overordnet på om strategien kører som planlagt og de enkelte kampagneelementer bruger vi til at justere og optimere.

 

 

For hver virksomhed vil det være individuelt hvad vi vil anbefale at anvende af de digitale muligheder. Og som oftest er det en proces, hvor der skal justeres og bygges på. Vi vil ikke anbefale, at starte med alle digitale muligheder fra dag 1. Hos digitaltrafik er det vores erfaring, at det er bedst at starte der, hvor der er de største muligheder for succes. Og så bygge nye elementer på hver måned. Som kunde skal du være klar til en digital omstilling, og det kræver også ressourcer fra virksomhedens side.

 

Gør i morgen bedre end i dag!

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 60 63 24 21 eller email iu@digitaltrafik.dk og aftal et uforpligtende møde. Så har I mulighed for at afstemme forventninger til et samarbejde og vi udarbejder en gratis foranalyse til virksomheden, som viser hvor virksomheden står i dag, i den digitale verden.