Facebook annoncering - DigitalTrafik
16105
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16105,page-child,parent-pageid-16079,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Facebook annoncering

Bliv synlig på verdens største sociale netværk

Facebook annoncering – bliv synlig på verdens største sociale netværk

Hos digtitaltrafik.dk er vi specialister i at rådgive og eksekvere kampagner på verdens største sociale netværk – Facebook. Vi når både eksisterende og nye målgrupper på BtC og BtB markedet og kan både generere salg og leads til den professionelle virksomhed, der ønsker at fastholde og udvide sin kundekreds.

 

Hvordan fungerer annoncering på Facebook?

Facebook adskiller sig fra mange andre digitale platforme ved, at man som annoncør betaler for antal visninger – en såkaldt CPM pris (Cost Per Mille). Det vil sige et fast beløb, for hver gang, der er 1.000 personer, der har set din annonce – uanset om de klikker på den eller ej.

 

Hvorfor annoncere på Facebook?

Facebook er ubetinget verdens største sociale netværk og svært at komme uden om, som en del af virksomhedens digitale strategi – uanset om du repræsenterer en BtC eller BtB virksomhed. Facebook har det indlysende fordel, at man kan målrette sin annoncering mod netop det segment, som er relevante for ens produkt. Facebook har 2,2 milliarder brugere og de har udviklet et unikt segmenteringsværktøj, der gør det muligt at ramme netop din målgruppe ud fra brugernes adfærd, klik-mønster og interesser. Men det har også den ulempe, at man som annoncør skal kende de fald grupper, der kan være forbundet med annoncering på Facebook. For ellers risikerer du, at bruge dine markedsføringskroner på annoncering, overfor målgrupper, der ikke er relevante.

 

Facebook oplyser, at deres brugere opholder sig i gennemsnit mere end 6 timer om måneden på deres platform. Det er mere end dobbelt så meget som f.eks. Google, og anbefaler vi oftest at Facebook medtages i den samlede digitale markedsføringsstrategi.

 

Hvordan kan vi hjælpe dig med brugen af Facebook?

Facebook er en verden, der skaber både digitale vindere – og tabere. Alt afhængigt af, hvilken målsætning, du har med en given annoncekampagne, vil vi tilpasse kampagnen til Facebook. Det kan være opmærksomhed, salg, brandværdi/-egenskaber eller leadgenerering.

 

Under alle omstændigheder sørger vi for, at din virksomhedsprofil er helt up-to-date, med alle de features, som Facebook tilbyder. Derefter går vi i gang med at skabe opmærksomhed, så vi kan få så mange følgere (likes) som muligt. Vi har altid en målsætning om minimum 10.000+ følgere (likes), før vi begynder at bruge ressourcer på alt for meget indhold. Inden da, tager vi udgangspunkt i virksomhedens eksisterende content og når vi har nået vores fælles målsætning, begynder vi at udvikle selvstændigt content til Facebook. Vi betragter virksomhedens Facebook side, som virksomhedens egen digitale avis, hvor vi kan aktivere brugerne i den retning, som vi ønsker.

Få en gratis foranalyse!

Kontakt os på tlf. 60 63 24 21 eller send en e-mail til kontaktdirektør Ivan Udsen på iu@digitaltrafik.dk.

Så får du en gratis foranalyse og et kvalificeret oplæg på jeres fremtidige Facebook kampagne.