Google Ads - DigitalTrafik
16087
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16087,page-child,parent-pageid-16079,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Google Ads

97% af alle søgninger foretages på Google

Øg din omsætning og ROI med Google Ads

I Danmark foretages 97% af alle søgninger på Google og det er således klart den største og vigtigste salgskanal for både BtC og BtB virksomheder – en salgskanal du ikke kan komme uden om, hvis du vil være en digital vinder i din branche!

 

Hos digitaltrafik.dk kaster vi os ikke bare hovedløst ud i at oprette en Google Ads kampagne eller overtage en Google Ads kampagne fra jer. Vi arbejder ud fra en filosofi, der sikrer et stabilt grundlag for al markedsføring – det er både din og vores sikkerhed for succes. Vi stiller nogle krav til vores kunder. I skal give os den fornødne tid og viden, som vi har behov for, for at nå vores fælles målsætninger. Vi arbejder ikke med hurtige quick-fixes eller med urealistiske mål. Vi arbejder derimod ud fra, at I som virksomhed, skal tjene penge på Google Ads – det er sådan vi måler vores succes.

 

Nedenfor kan du læse mere om, hvordan digitaltrafik.dk arbejder med Google Ads.

 

Hvad er Google Ads?

Google Ads er basalt set de annoncer, der vises øverst og nederst på Google, når du foretager en søgning. Hvis du f.eks. søger på ”Kildemoes cykel” vises Google Ads på de 4 øverste pladser og derefter vises de organiske resultater.

 

 

Google Ads kan derfor bruges til at

 

  • Øge antallet af besøgende på din side
  • Øge salget af dine produkter eller serviceydelser
  • Øge antallet af tilmeldinger til dit nyhedsbrev
  • Øge antallet, der downloader en app
  • Øge antallet af nye kunder via telefon eller email

 

Hvordan bruges Google Ads? Google Ads strategi

Google Ads byder på rigtig mange annonceringsmuligheder og derfor er det vigtigt at vide, hvordan man som annoncør, bør anvende de forskellige annonceringsmuligheder afhængigt af målsætningen.

 

 

Kilde: https://www.bluecorona.com/blog/pay-per-click-statistics

Ifølge Google er der 160.000.000.000 søgninger på Google hver måned og derfor er det big business – big business i den helt store skala. Men det betyder også, at man som annoncør skal være bevidst om, hvor man skal annoncere i forhold til de målsætninger man har med annonceringen. I ovenstående grafik ses det, hvor vi vil anbefale at annoncere på Google. Helt afhængigt af, hvor dit produkt eller service befinder sig i købsbeslutningen.

 

Hvor mange klikker på annoncer fra Google Ads?

Google holder ofte kortene tæt ind til kroppen, når det kommer til at udlevere data om deres brugere. Men der findes firmaer, som har specialiseret sig i at følge forbrugeradfærd, og hvor der vel og mærke anvendes big data. Altså milliarder af transaktioner, der bliver analyseret fra brugeren starter en given søgning til han vitterligt foretager den handling, som annoncøren ønsker.

 

Ifølge det anerkendte amerikanske firma, Wordstream, klikker 41% af alle, der søger på Google, på en Google Ad. Og hvis der er tale om en branche, med høj fokus på pris, er det være op mod 65% af alle kliks. 95% af alle klik på Google Ads er top-4-annoncerne.

 

Derfor bør Google Ads indgå i enhver professionel digital strategi – Google Ads er simpelthen umulig at komme udenom for de fleste virksomheder eller institutioner. Men Google Ads kan være dyrt. Meget dyrt! Derfor vil vi anbefale, at du allierer dig med en professionel partner – hvad enten det er digitaltrafik.dk eller en anden partner – men det kræver specialistviden, at opsætte, monitorere, optimere og rapportere en Google Ads kampagne, der virker.

 

Hvad koster det at annoncere på Google?

Der er en grund til at Google er et af verdens mest værdifulde firmaer. Og det er for fordi, at Google Ads er dyrt, hvis man ikke udnytter de muligheder der er, for at optimere ens Google Ads kampagne.

 

På Google betaler man som annoncør hver gang, der er en person, der klikker på ens annonce. Men der er selvfølgelig stor forskel på, om det er personer, der vitterligt er i markedet for dit produkt eller din service og om du betaler kr. 57,00, kr. 17,00 eller kr. 4,00 pr. klik – specielt hvis man har flere hundrede eller tusinder klik om dagen!

 

Hos digitaltrafik.dk arbejder vi ud fra en model, der både sikrer, at du får relevant trafik til den laveste klikpris. Det sikrer, at kunderne hos digitaltrafik.dk opnår den optimale ROI – Return On Investment – og dermed tjener penge på at annoncere på Google.

 

Prisen pr. klik afgøres med en auktion på Google

Placeringen af din annonce afgøres ved en auktion på Google. Auktionen foregår hver gang, der er en søgning – og de 4 øverste placeringer, er naturligvis de mest eftertragtede. Men det er ikke nok, at byde højt på en given søgning, for at blive placeret som nr. 1 på Google. For Google tager hensyn til relevansen for brugerne. Googles udgangspunkt er, at hvis de ikke viser de mest relevante søgeresultater, vil Google blive erstattet af andre søgemaskiner, der finder de søgeresultater, som er mere relevant i forhold til brugerens søgning. Google vil altså give brugerne den bedst mulige oplevelse, når de bruger Google, så de også bruger Google næste gang, de skal foretage en søgning.

 

Google har derfor sammensat en algoritme, der afgør, hvem, der skal have de forskellige placeringer. Algoritmen består af 2 centrale parametre: ”Relevans for brugeren” og ”Størrelse på bud”. Disse 2 parametre benævnes Quality Score og bud prisen. Det er ikke muligt, at købe sig topplaceringer på irrelevante søgeord, idet disse to parametre har en indbyrdes relation, således at brugeren ikke får en dårlig oplevelse. Faktisk er den indbyrdes relation konstrueret således, at Google præmierer de firmaer, der formår at skabe den største relevans for brugerne ved at give dem en lavere klikpris end søgeresultater, der har en lavere relevans for brugeren.

 

Hvordan opnås lavere klik priser på Google Ads? – Høj Quality Score

Som før nævnt er prisen pr. klik bestemt af 2 parametre: Quality Score og bud prisen. Din Quality Score er fastsat af Google på en skala fra 1 til 10 og beregnes af Google ud fra

 

  • Gennemsnitlig klikrate (CTR) for søgeord, annoncer, webadresse, telefonnummer mv.

Det vil sige, hvor stor en andel af dem, der bliver eksponeret for annoncen, som vitterligt klikker på den. Hvis annoncen vises 100 gange og der er 7 personer, der klikker på den, opnår annoncen en CTR på 7%. Hos digitaltrafik.dk lægger vi vægt på en stærk call-to-action tekst, da vores erfaring viser os, at dette giver den højeste CTR.

 

  • Høj relevans i forhold til annoncetekst – også kaldet annoncerelevans.

Hvis din annoncetekst indeholder det søgeord, som brugeren søger på, vil Google opfatte din annonce som relevant i forhold til søgningen og derfor øges din Quality Score. Vi vægt på, at der er samhørighed mellem dine søgeord, din annoncetekst og kvaliteten af din landing page. Vi bruger flere søgeord fra en given annoncegruppe i annonceteksten og så sørger vi for, at have varierende annoncetekster i hver annoncegruppe. Google vælger selv den annoncetekst, der giver den højeste relevans for et givent søgeord og dermed den højeste Quality Score. Desuden sørger vi for, at strukturen i din Google Ads konto er bygget således, at der ikke er forskelligartede søgeord i samme annoncegruppe, da Google derved ikke kan skabe et præcist budskab for brugeren og dermed mindre relevans og lavere Quality Score.

 

  • Relevans i forhold til landing page.

En landing page, er den side, som brugeren kommer ind på, når han klikker på et link på Google. Din Quality Score bliver også beregnet ud fra, hvor relevant den side er i forhold til søgeord og annoncetekster. Vi anbefaler altid, er der er en stærk sammenhæng mellem søgeord, annoncetekster og landing page. Hvis din landing page ikke indeholder de samme søgeord som annonceteksten, vil vi overveje, om annoncen skal pege på en anden landing page eller om annoncen skal udgå.

 

Annonceudvidelser er de ekstra tilføjelser, du kan tilføre en annonce. Annonceudvidelserne sætter vi ind i Google Ads og ofte er det interessante og relevante undersidelinks i forhold til søgeordet. Et godt eksempel er tilbud, åbningstider, kontakt, produktkatalog etc. Disse undersidelinks vil forbedre din generelle CTR og dermed din Quality Score.

 

  • Bounce rate eller afvisningsprocenten.

Bounce rate er den antal i procent, der kun besøger én side på din hjemmeside. Google vil gerne have, at en hjemmeside lægger op til at man besøger flere sider – og at man bruger tid på hjemmesiden. Det fortæller Google, at hjemmesiden er relevant for søgningen. Hos digitaltrafik.dk forsøger vi, at holde bounce rate på 20 – 45% med en målsætning om en max. bounce rate på 35 %.

 

Generelt kan man sige, at annoncer med god Quality Score sikrer, at brugerne får den bedste oplevelse, ved at de får de mest relevante links. Google tænker, at hvis vores annoncer ikke linker til relevante sider, vil brugerne i højere grad klikke på de organiske links eller anvende en anden søgemaskine (f.eks. Bing.com) – og dermed tjener Google færre penge. Det giver også annoncørerne den mest relevante trafik – og højere konvertering til den målsætning, der er med den enkelte Google Ad kampagne. Derved får både brugerne, annoncørerne og Google alle deres ønsker opfyldt.

 

Hvordan opnår jeg en top-4-placering på Google? – Ad Rank bestemmer placeringen

Lad det være sagt med det samme. Du kan ikke købe dig til topplaceringer på Google – dine annoncer skal have relevans for brugerne. Som før nævnt, bruger Google derfor en algoritme til at bestemme, hvor din placering vil være på et givent søgeord og Google sætter også auktionsprisen – du kan dog bestemme den maksimale pris du er villig til at betale for et klik.

 

Men lad os starte med at forklare hvordan Google bestemmer placeringen af din annonce – Ad Rank.

 

Ad Rank = Quality Score x bud prisen

 

Hvis din annonce opnår en af de 4 højeste Ad Ranks, vil den komme i toppen af Google. Og derfor er din Quality Score ekstrem vigtig – den er i høj grad medvirkende til, om du kan tjene penge på Google Ads. Hos digitaltrafik.dk har vi ansat specialister, der ikke laver andet end at optimere Quality Score og minimere bud prisen med det ene formål, at få dig til at ligge på en af de 4 øverste pladser i Google – eller måske ligge længere nede, men stadigvæk tjene penge på hvert søgeord på Google Ads.

 

Det er vigtigt at forstå, at en høj budpris på et søgeord ikke er nok til at give dig en høj placering på Google. Men den er med til, at bestemme hvor meget du betaler pr. klik. Og det kan blive ekstremt dyrt, hvis du ikke konstant optimere på begge parametre – Bud prisen og Quality Score. Nedenstående regneeksempel viser, hvorfor bud prisen kun er med til at bestemme Ad Rank og hvad det koster, at lade være med at optimere sine Google Ads kampagne

 

Virksomhed

 

Bud prisen pr. klik i kr. Quality Score Ad Rank Klik pr. dag Estimeret omkostninger pr. måned i kr.
X 20 2 40 100 60.000
Y 10 5 50 100 30.000
Z 6 10 60 100 18.000

 

Som det ses i ovenstående eksempel vil virksomhed Z ligge øverst placeret på Google og kun betale kr. 6 pr. klik, hvorimod virksomhed X vil ligge nummer 3 på Google Ads og betale kr. 20,- pr. klik. Hvis virksomhed X har 100 klik pr. dag, vil de betale kr. 60.000 pr. måned og til sammenligning vil virksomhed Z med 100 klik pr. dag, betale kr. 18.000 pr. måned! I virkeligheden vil den virksomhed med den højeste placering, modtage de fleste kliks og virksomhed Z vil have en kæmpe konkurrencemæssig fordel i forhold til virksomhed X og Y – virksomhed Z er den digitale vinder. Hvad der er også er værd at bemærke med en høj Quality Score, er, at dine omkostninger pr. klik falder proportionalt med din Quality Score.

 

Hos digitaltrafik.dk opererer vi med en målsætning om, at vores kunders Quality Score skal være 9 eller 10 på alle kampagner og vi optimerer dine kampagner du fra denne målsætning. Selvsagt vil det være meget svært for virksomhed X og Y at tjene penge på Google Ads – og det er netop derfor, at digitaltrafik.dk har ansat specialister, der udelukkende sidder og optimerer kampagner, til denne disciplin.

 

 

Hvad koster det at annoncere på Google Ads? Pris pr. klik

Som du kan aflæse i forrige afsnit, vinder virksomhed Z auktionen, da de har en Ad Rank på 60 og kun betaler kr. 6 pr. klik. De vil således ligge øverst på en Google søgning på et givent søgeord.

 

Deres budpris var kr. 6 pr. klik, men er det så også den pris, de betaler pr. klik? Nej, det er det ikke nødvendigvis.

 

Google laver en beregning på, hvad de enkelte klik koster, ud fra din Ad Rank og dine konkurrenters Ad Rank. Så ikke nok med, at det er vigtigt, at du har en høj Quality Score, så er det faktisk også vigtigt at din Quality Score er væsentligt højere end dine konkurrenters, hvis du virkelig vil opnå en konkurrencemæssig fordel.

 

Lad os illustrerer dette med et eksempel.

 

I dette eksempel har din virksomhed Quality Score på 10 og du har budt maksimalt 6 kr. pr. klik. Det giver en Ad Rank på 60.

 

Virksomhed Y har budt maksimalt 10 kr. pr. klik, har en Quality Score på 5 og således en Ad Rank på 50. Så selv om virksomhed Y har budt væsentligt mere end dig pr. klik, vinder du over virksomhed Y pga. din høje Quality Score og du vil således ligge øverst på en Google søgning.

 

Den reelle pris på klikket til din virksomhed afgør Google ved at tage konkurrenten lige under jer i budrækken og dividere dennes Ad Rank med jeres Quality Score. I dette tilfælde er virksomhed Ys Ad Rank 50 og jeres Quality Score er 10 – og derved kommer virksomhed Z kun til at betale kr. 5 pr. klik (50/10 = kr. 5).

 

Ovenstående regneeksempel viser hvor vigtigt, det er at optimere sin Quality Score ud fra annoncetekst, landing page, annonceudvidelser og Bounce Rate. Det kan være afgørende for succes eller fiasko for Google Ads.

 

Betaler man kun for kliks på Google Ads? PPC annoncering

Lad det være sagt med det samme. Du betaler kun for at annoncere på Google, når en bruger klikker på din annonce. De øvrige annoncører betaler ikke noget. På Google kan man derfor sige, at du får gratis eksponeringer af dit brand, når brugerne ikke klikker på dine annoncer. Hvor meget det så er værd, er svært at sige. Men der er ingen tvivl om, at al reklame skaber en eller anden form for værdi i form af, at troværdigheden til dit brand øges. Specielt hvis du ligger i toppen af Googles søgeresultater.

 

At ligge i top-4 på Google kan du sammenligne et brand, der har en helsides-annonce i en avis kontra en mindre rubrik-annonce i samme avis. De brands, der ligger øverst på siden, opnår simpelthen højere brandværdi og troværdighed end annoncen, der ligger nederst på side 3. Til gengæld betaler annoncøren nederst på side 3 også langt mindre end annoncøren på side 1 – så i nogle tilfælde giver det faktisk økonomisk mening, at ligge nederst på side 3 i stedet for øverst på side 1. Nogle virksomheder vil rent strategisk ønske altid at ligge i en top-4-placering, alene af den grund, at deres brand skal være eksponeret, som et af de største brand indenfor deres kategori af varer eller services.

 

Derfor kaldes Google Ads også Pay-Per-Click (PPC) eller PPC-annoncering da man som sagt kun betaler for de brugere, der vitterligt kommer ind på din side.

 

Så vælger den bruger, der har foretaget søgningen, at klikke på jeres søgeresultat, kommer I til at betale den budpris, som Google har beregnet på baggrund af din Quality Score og din nærmeste konkurrents Ad Rank. De tre øvrige annoncører betaler ikke noget for visningen.

 

Google Ads er således en meget kosteffektiv annonceform og vi kan beregne omsætningen pr. forbrugt krone på hver eneste klik, og dermed sikre, at du kun betaler for klik, hvor du i sidste ende tjener penge. De virksomheder, der tror, at de blot kan oprette en Google Ads kampagne, og så ligge sig på stranden på Hawaii og kigge på kontoen der vokser – vil ofte blive meget skuffet. I bedste fald, vil de skynde sig at stoppe deres kampagner og i værste fald, har de ikke råd til returbilletten – for Google er dyrt, meget dyrt, hvis du ikke har specialister til dine Google Ads kampagner.

 

Bruger du derimod en professionel samarbejdspartner, der har et dedikeret team til Google Ads, vil du, med de rigtige produkter, opnå kæmpe succes med Google Ads – for med Google, er du placeret på den bedste strøgplacering – og du betaler kun for de kunder, der kommer ind i din butik. Det er værd at bemærke, at med Google Ads kan vi sørge for, at det kun er folk, der netop efterspørger dit produkt eller din service, som vi lukker ind i butikken.

 

Hvordan optimerer digitaltrafik.dk dine Google Ads kampagner? Optimal ROI

digitaltrafik.dk er specialiseret i at optimere Google Ads kampagner for danske virksomheder. Google Ads kampagner i Danmark og i udlandet. Vi hjælper både BtC og BtB virksomheder med at sætte deres kampagner op, optimere deres kampagner og rapportere styrken og svagheden i deres kampagner.

 

Vi bruger en gennemtestet tilgang, der både er datadrevet og kreativ, og som virker på alle BtC og BtB virksomheder. Med vores model optimerer vi ud fra følgende parametre

 

  • Ad Rank (Quality Score og bud prisen)
  • Dækningsbidrag på produktkategorier eller enkelt produkter/services
  • Køn
  • Alder
  • Område (Geoblocking)
  • Device (laptop/mobil/tablet)
  • Ugedag
  • Tidspunkt på dagen 

 

Hvordan rapporteres effekten af dine Google Ads kampagner?

I forbindelse med, at vi afdækker din virksomheds behov og ønsker, aftaler vi ligeledes afrapporteringen. Enten i form af månedlige eller kvartalsvise møder, hvor vi gennemgår jeres Google Ads kampagne, hvor vi præsenterer en række nøgletal og derudover får i adgang til vores backend, hvor I via et dashboard løbende kan følge med i jeres KPIere. Så skal I ikke bruge dagevis på at indsamle data fra forskellige kilder – alt er samlet ét sted. Det er også herfra, at vi løbende optimerer jeres kampagne, så der er fuld gennemsigtighed for alle parter. KPI’ere kan være

 

  • Quality Score
  • Cost-Per-Click
  • Omsætning
  • ROI (Return on Investment)
  • ROAS (Return On Advertising Spend)
  • Antal visninger
  • Top 5 produkter
  • Antal signups
  • Antal downloads (katalog, app, prisliste etc.)

 

Hvis der er flere i virksomheden, der skal have adgang til jeres nøgletal, aftales dette med jeres faste konsulent fra digitaltrafik.dk. Vi kan give adgang på alle niveauer.

 

Hvilke annoncemuligheder er der på Google Ads?

Google stiller en teknologi til rådighed for deres annoncører, der er utroligt effektiv, men også meget kompleks. Dels skal man mestre de kreative udfordringer, der er ved enhver form for annoncering, men hos Google skal annoncøren også mestre de tekniske muligheder og begrænsninger, der er forbundet med at annoncere på Google.

 

Hos digitaltrafik.dk kan vi simpelthen ikke gentage ofte nok, at hvis du overvejer, at annoncere på Google eller hvis du allerede annoncerer på Google, vil vi opfordre til, at du allierer dig med en professionel Google Ads samarbejdspartner. Tiderne er for længst forbi, hvor vi kunne købe klik til kr. 0,10 pr. stk. og blot lede mange tusinder brugere ind på en side. Trafik, som måske i bund og grund slet ikke var interessant i forhold til søgningen, dit produkt eller din serviceydelse. Google Ads er benhård business, hvor de virksomheder, som forstår at optimere deres kampagner, opnår en enorm konkurrencemæssig fordel og hvor du finder fremtidens digitale vindere – og tabere.

 

Her finder du et udpluk af de muligheder der pt., der stilles til rådighed af Google Ads og som enhver annoncør bør mestre, hvis man overvejer, at eksekvere sin Google Ads kampagne internt i virksomheden

 

  • Annoncer i søgeresultaterne – tidligere kaldet Google Adwords
  • Annonceudvidelser
  • Call to action
  • Remarketing
  • Negative søgeord
  • Geografisk annoncering
  • Google Shopping annoncer
  • Display annoncering på udgiver- og/eller displaynetværk
  • Customers alike
  • Youtube annoncering

 

Hvilken budstrategi passer til mig?

Google har gjort det nemt for dig – du kan bare lade Google styre din budstrategi, og så kan du læne dig tilbage i den berømte liggestol på Hawaii og kigge på hvordan kontoen vokser. Og træerne vokser, som bekendt, også ind i himlen – det har vi i hvert fald hørt. Nej – vel!

 

Hvis du lader Google styre din budstrategi, kan du næsten være sikker på én ting – du er ikke blandt fremtidens digitale vindere. Når Google styrer din budstrategi, optimerer de ud fra, at give dig flest mulige daglige klik og således bruge hele dit daglige budget. For Google kan ikke tage hensyn til, hvad du tjener på de enkelte produkter eller serviceydelser – Google leder blot trafik ind på side.

 

Derfor sørger vi altid for, at vi styrer de enkelte bud, så der er en sammenhæng mellem søgeord, konverteringsraten og indtjeningen. Når vi styrer de enkelte bud, så ved vi hvor meget, vi maksimalt vil betale for et klik. Og når vi begynder, at få data på kampagnen, kan vi løbende tilpasse de enkelte bud, så du kan tjene penge på din Google Ads.

 

Hvor højt et bud har du råd til? – Generelt

Før digitaltrafik.dk påbegynder opsætningen af en Google Ads kampagne, er vi nødt til at have indblik i en række forhold i kundens virksomhed. Forhold, der har betydning for, at vi sammen når vores målsætninger. For BtC virksomheder kan det f.eks. være

 

  • Dækningsbidrag på produkter / produktgrupper
  • Gennemsnitlig kundeværdi
  • Værdi af signup/download
  • Andet

 

For BtC virksomheder, vil digitaltrafik.dk ofte starte med at byde lavt for kunden og efterhånden arbejde sig ind på den rigtige pris for relevant trafik. Når vi har været i gang i ca. 14 dage (afhængigt af budget), kan vi ved hjælp af vores datamatrice begynde at optimere buddet – som regel ved at gå langsomt op i bud. I denne fase, vil dine kampagner være under konstant overvågning, så vi hele tiden får optimeret. Denne fase er ekstremt vigtig, for de data vi indsamler her, anvendes til at opnå de optimale bud. Et bud på et søgeord kan være alt fra kr. 0,50 til kr. 250,00 – det er meget brancheafhængigt. F.eks. er søgeordet ”Afbudsrejse” eller ”Advokatbistand” langt dyrere end søgeordet ”Spis grønlangkål i København”.

 

BtB virksomheder har ofte et andet formål med annoncering end at sælge en given vare eller serviceydelse til en forbruger. Her er det oftere en del af BtB-kunderejsen for en nuværende eller fremtidig kunde

 

  • at finde troværdigt og relevant indhold på hjemmesiden
  • at downloade brugermanualer, prislister, varedeklarationer
  • at fremstå som et troværdigt brand
  • at fremstå med en bestemt USP i forhold til slutbrugerne
  • at give vejledning
  • at give anden relevant oplysning

 

I forbindelse med 360 graders analysen fra digitaltrafik.dk fastlægger vi relevante KPI’ere for din virksomhed. Dermed får I relevante digitale målsætninger, som I kan arbejde ud fra i den digitale verden – og marketingchefen har ro i maven med en kreativ datadrevet og dokumenterbar Google Ads strategi.

 

Hvor højt et bud har du råd til? – Konverteringsrate

Et vigtigt parameter, når vi taler budstørrelse på søgeord, er konverteringsraten. Konverteringsraten fortæller hvor mange af de personer, der klikker ind på en landingside, der foretager den ønskede handling – f.eks. køber et produkt. For de fleste webshops ligger konverteringsraten på 2 – 4%, men enkelte dygtige shops, kan også opnå en konverteringsrate på 5 – 10%.

 

Hos digitaltrafik.dk vejleder vi gerne om hvorledes du kan påvirke din konverteringsrate i positiv retning. Ikke kun ved ”tilbud” og ”lavere priser”, men i højere grad om, hvorledes vi kan påvirke forbrugeren til at foretage den ønskede handling, ved at løfte siden enten i form af brugervenlighed eller i form af design. Se også afsnittet UX.

 

Konverteringsraten er vigtig, fordi den bestemmer, hvad vi maksimalt kan byde på et søgeord. Lad os give et eksempel. I dette eksempel sælger du cykler online. Du sælger forskellige mærker og du sælger også tilbehør til cykler i form af bagagebærer, cykelkurve, låse, lygter, vandbeholdere etc.

 

På cykler af mærket Kildemoes, har du en avance på 15% og en gennemsnitlig ordrestørrelse på kr. 3.000,- excl. moms. Derudover sælger du tilbehør til en gennemsnitlig værdi af kr. 500 excl. moms med en dækningsgrad 40%.

Vi starter med at stille et simpelt regnestykke op

 

Søgeordet ”Kildemoes cykel” har følgende værdi, når brugeren vitterligt køber en Kildemoes cykel – vi kalder det, når brugeren ”konverterer”.

Cykel 15% af kr. 3000,- Kr. 450,-
Tilbehør 40% af kr. 500 Kr. 200,-
Dækningsbidrag pr. ordre i alt   Kr. 650,-

 

Ud fra vores datamodel ved vi, at 3,6% af de besøgende, der søger på ordet ”Kildemoes cykel” konverterer til køb af cykel.  På ordet ”Kildemoes Cykel” kan vi derfor betale

 

1650 * 0,036 = Kr. 23,40 pr. klik.

 

Og det er vel at mærke, hvis vi ikke tilbyder gratis fragt, der er ikke indregnet løn til indkøb af cykel, oprettelse af cykel i CMS samt pakning og forsendelse af cykel. Til gengæld er der heller ikke medregnet, hvad kunden er værd fremadrettet. Ved vi, at kunden i gennemsnit kommer tilbage 2,2 gange og køber for kr. 800,-? Ved om kunden anbefaler dig til sine venner og bekendte? Måske er det vores strategi, at ligge øverst på netop søgeordet ”Kildemoes cykel” for det er netop det, som er vores USP – Unique Selling Point – og har det en afsmittende effekt på konverteringsraten for andre søgeord?

 

Der er en lang række faktorer, der skal tales om og kalkuleres igennem, før vi kan fastlægge, hvad vi maksimalt vil betale for et givent søgeord. Og som kunde, skal I være villige til at investere i tid i opstartsfasen med digitaltrafik.dk – til gengæld vil vi love jer, at vi sammensætter en Google Ads kampagne, der giver overskud på bundlinjen. Både på kort og langt sigt!

 

Som tidligere nævnt vil vi altid starte med at byde meget lavt på et søgeord, og stille og roligt arbejde os op imod markedsprisen. Samtidigt med, at vi arbejder med kvaliteten af indholdet på landing pages, annoncetekster og -udvidelser, så vi opnår en Quality Score på minimum 9 på alle søgeord. Med en langsom start, har vi mulighed for at indsamle data og således – både kreativt og datadrevet – kan vi udvikle den rette langsigtede strategi for relevante søgeord, med relevant trafik, optimale bud priser og overskud på bundlinjen.

 

Hvilket budget skal jeg afsætte pr. dag til Google Ads?

Mange virksomheder kører reelt set med et ubegrænset budget pr. dag – når deres Google Ads er optimeret til, at hver annoncekampagne giver plus på bundlinjen. Men som ansvarlig for virksomhedens Google Ads kampagne skal du være indstillet på, at det typisk tager 3 – 6 måneder, før din Google Ads kampagne er fuldt optimeret – og så skal der naturligvis optimeres jævnligt på de enkelte søgeord.

 

I forbindelse med opstarten af en kampagne, vil vi kigge på data for dit website – hvis det er tilgængeligt. Her vil vi især kigge på konverteringsraten for at fastlægge et dagligt budget for dig. Hvis vi går tilbage til vores tidligere eksempel med søgeordet ”Cykel Kildemoes” har vi beregnet, at vi vil give maksimalt 23,40 for et klik. Vi vil typisk starte med at byde 1/10 af det maksimale bud – og derefter bevæge os opad, hvis det er nødvendigt. Vi vil fastlægge en målsætning med dig, der f.eks. kunne være salg af 500 Kildemoes cykler pr. måned. Vi antager, at din konverteringsrate er 3%. Det månedlige budget vil vi anbefale skulle være

 

500 Kildemoes Cykler / 0,03 = 16.666 klik pr. måned

16.666 klik pr. måned * (23,40/10) = Kr. 38.980

 

Som det ses i ovenstående eksempel, skal vi bruge 16.666 klik for at sælge 500 Kildemoes Cykler. Disse klik koster i alt ca. 39.000 kr. og det vil vi afsætte, som vores månedlige budget for salg af ”Kildemoes Cykler”, med en målsætning om, at du sælger 500 Kildemoes Cykler. Når vi begynder at få data fra Google Analytics, vil vi løbende justere buddet på netop disse søgeord, og samtidig, i dialog med dig, hæve eller sænke det månedlige budget for netop denne kampagne.

Til ovenstående eksempel skal det bemærkes, at vi sandsynligvis vil anbefale flere kampagner. Det kan være kampagner for cykelhjelme, cykel tilbehør, andre cykelmærker etc. Det afhænger selvfølgelig af, hvad du har af produkter, konverteringsraten og dækningsbidraget. Normalt vil vi hos digitaltrafik.dk kun anbefale, at vi opsætter kampagner for BtC virksomheder, der kan håndtere salg af produkter eller tjenesteydelser, med et Google Ads budget på minimum kr. 25.000 pr. måned. For BtB virksomheder, skal vi i en dialog om, hvad det er, at vi sammen skal opnå, for jer – og hvad værdien er for jer.

 

Hvordan opbygger man en Google Ads kampagne?

Hos digitaltrafik.dk opbygger vi en Google Ads kampagne ud typen af din virksomhed. Vi bruger vores erfaringer med opbygningen af kampagner, da det i sidste ende skal være nemt, at analyse data, så vi kan optimere.

 

Men overordnet set opdeler vi annoncegrupperne i:

 

Generiske kampagner, f.eks. ”Cykler”, ”Billige cykler”, ”Racer cykel”, ”Elcykel”, ”Cykelhjelm børn”, ”Cykel slange” etc. De generiske kampagner anvendes til at fange brugere, der søger efter bestemte produktkategorier og derudover bruger vi ofte tillægsord som f.eks. ”billig”, ”tilbud”, ”kvalitet” eller noget helt andet. Men alle ord vi bruger, er drevet af data fra vores værktøjer til at finde både meget brugte søgeord, men også mindre brugte – og ofte billigere – søgeord.

 

Brand kampagner på mærker, f.eks. ”Kildemoes Cykel”, ”Cykelhjelm Abus”, ”Cube Attain GTC”, ”Bike Attitude” etc. I vores brand kampagner, er det selve brandet, samt betegnelsen for det enkelte produkt, som er vores søgeord. Og ofte splitter vi vores brand kampagner op i de enkelte brands og herefter de enkelte produktnavne. Det giver os den bedste mulighed for at optimere på alle parametre. Hvis din webshop har 1.000+ produkter, starter vi med at prioritere dine brands, samt de produkter, som ligger under hvert brand. Og vores tekniske afdeling vil derefter vurdere, om vi kan eksportere jeres produkter, så vi sparer en masse arbejde og risiko for fejloprettelser.

 

Forskellige kategorikampagner, hvor vi tester alternative søgeord – f.eks. ”København C til København S”, ”Cykelrute til Næstved”, ”Hvordan lapper jeg min cykel” etc. Denne kategori oprettes til alle de ord, som ikke passer naturligt i en af ovenstående kampagner. Det kan være ord, som vi støder på, og som vi tror, kan give billig og relevant trafik. En kategori der ofte bliver overset, men som kan give et ekstra boost til din butik. F.eks. brugte de første lånefirmaer ordet ”Chuck Norris”, da det viste sig, at mange af dem, der søgte på dette ord, også var interesseret i lån. Her kommer vores kreative evner på prøve – og hos digitaltrafik.dk elsker vi det!

 

Hvilke annoncegrupper skal jeg oprette i Google Ads?

Hos digitaltrafik.dk arbejder vi ud fra en såkaldt granulær struktur. Du skal forestille dig sand på en sandstrand, hvor hvert søgeord eller søgesætning er et sandkorn, der er adskilt fra de andre sandkorn. Alle sandkorn tilsammen udgør en finsandet strand. Hver annoncegruppe samler beslægtede søgeord indenfor hvert emne, det kan f.eks. være ”Cykelhjelm” eller ”Cykelslange”, der er emnet, men det kan også være ”Kildemoes”, ”Urban” eller ”On Gear”. Hvert søgeord (eller sandkorn) er adskilt, fra de andre søgeord (sandkorn) og har til formål, at dække en bestemt søgehensigt. Sandkornene må ikke blive mudret – forstil dig en våd sandstrand – da vi derved ikke kan styre, hvilken landing page, det enkelte søgeord leder hen til. Det er alfa omega, at det er os, der styrer hvert sandkorn, og har kontrollen over, til hvilken landingsside, det enkelte sandkorn leder brugeren hen. Ellers kan vi ende i en situation, hvor man byder sine egne søgeord op i auktionen ved at samme søgeord (sandkorn) optræder i forskellige annoncegrupper med forskellige maks. bud.

 

En anden vigtig parameter, som vi anvender hos digitaltrafik.dk, er at lade Google vurdere Quality Scoren på de enkelte søgeord. Google viser hvilken Quality Score de vil give de enkelte søgeord – og hvis Quality Scoren er lavere end 8, vil vi enten lede brugeren hen på en anden landing page eller forbedre sammenhængen mellem søgeord, søgehensigt og indhold på landing page.

 

Hvilke søgeord skal jeg anvende i Google Ads?

Vi er nu ved at være inde i selve kernen af en Google Ads kampagne. Og det er her, at det kan blive dyrt. Rigtigt dyrt, hvis man ikke har styr på, hvordan man anvender søgeord. Du kan komme til at poste rigtig mange penge i Google Ads, der rammer irrelevante brugere med irrelevante placeringer – og desværre med irrelevant trafik. Forestil dig, at du har flere hundrede eller tusinde klik pr. dag, på irrelevante søgeord – til en klikpris på måske kr. 5,00 pr. klik. Det kan løbe op i hundrede tusinder om året. Vi siger ikke dette for at skræmme dig – men vi ser jævnligt, at virksomheder har smidt mange hundrede tusinder ud af vinduet – fordi de selv har prøvet sig frem med Google Ads.

 

Lad være med at lave denne fejl – det er ganske enkelt for dyrt!

 

Hos Google Ads opererer man overordnet med 4 forskellige typer søgeord. Man styrer efter såkaldt matchtype, der bestemmer hvornår et søgeord skal indgå i Googles auktion og således udløse en visning

 

  • Broad match – Fleksibelt match

Broad match er et søgeord eller en søgesætning uden begrænsninger og dette anser Google, som et broad match søgeord. Et broad match søgeord vil Google vises i alle søgninger der, ifølge Google, har relevans for søgningen.

 

Hvis du bruger ordet ”Opvaskemiddel” som et Broad match, vil du blive vist i alle søgninger, hvor der indgår ordet ”opvaskemiddel”, ”opvask”, ”vaske” og ”middel”. Selvsagt er det meget uhensigtsmæssigt og du risikerer at betale for trafik, som slet ikke har relevans for din side.

 

Vi anvender sjældent Broad match, da der er risiko for, at disse søgeord ikke konverterer trafik til den ønskede handling. Broad match er som at skyde med spred hagl – vi vil hellere skyde med kikkertsigte! Og det gør vi med

 

  • Exact match – Præcist match på søgeordet eller søgefrasen

Hvis man virkelig vil skyde med kikkertsigte, skal man anvende Exact match. Når man anvender Exact match, vises Google Ads kampagnen kun, når en bruger søger på præcist ét søgeord eller én søgesætning. Hvis man f.eks. opretter en annonce med ordet ”Kvalitetscykel”, vil annoncen kun indgå i de auktioner, hvor brugeren har skrevet præcist ”Kvalitetscykel” i sin søgning, og ikke hvis brugeren f.eks. skriver “Kvalitet” eller ”Cykel”

 

Google Ads anvender kantede parenteser til denne søgning: [Kvalitetscykel].

 

Hos digitaltrafik.dk bruger vi rigtig ofte Exact match, specielt på kategorier, så vi kan styre hvilke søgeord vi ønsker kliks fra. Vi vil hellere have mange Exact match søgeord end få Broad match. Man skal tænke på sandstranden, hvor vi gerne vil have kontrol over hver eneste sandkorn (søgeord) og vi vil for alt i verden undgå en mudret sandstrand, hvor det er Google Ads der har kontrol over al mudderet, og styrer hvilket søgeord, der leder til deres bud på en landing page.

 

  • Phrase match – Match på søgesætning

Phrase match er den form for annonce, hvor søgeordet skal indgå i en given sætning, som brugeren søger på i Google. Hvis en bruger søger på f.eks. ”Billige kvalitetscykler i København S” eller ”Er Kildemoes en kvalitetscykel”, vil annoncen blive vist, hvis vi har valgt ”Kvalitetscykel” som et Phrase match søgeord.

 

Phrase match bruger vi også rigtigt ofte hos digitaltrafik.dk. Det giver os mulighed for, at lede brugere ind på en side, hvor vi ved, at virksomheden er bedre end deres konkurrenter. Hvis du er ansvarlig for markedsføringen i en virksomhed, der er meget stærke på at samle en cykel før den bliver sendt til kunden, ville vi anvende dette som Phrase match.

 

I Google Ads anvendes gåseøjne foran og bagved det ord, som du vil anvende som Phrase match: ”søgeord”.

 

  • Broad match modifier – Fleksibel match med modifikator

Broad match modifier er den raffinerede metode. Broad match modifier er en stærk variant af Broad match, idet Google her anvender dit søgeord i søgninger, hvor søgeordet har relevans for annoncen. F.eks. vil ordet ”Billig cykel” også blive vist ved en søgning på ”Billigste cykel i København” eller ”Find billigste cykel i nærheden”. Googles algoritme vil sandsynligvis medføre, at annoncen vil blive vist ved en søgning på ”Find tilbud på cykler i København” eller på ”Cykler på tilbud online”.

 

Med Broad match har vi bedre kontrol over, i hvilke søgninger, din annonce skal vises. I takt med, at Googles brugere skriver længere og længere søgesætninger, bliver Google også hele tiden bedre til at forstå konteksten for annoncerne. Men når vi anvender Broad match modifier, er det annoncer, vi vil holde specielt meget øje med, da Google så og sige skal vejledes til kun at vise annoncerne i søgninger, der har stor relevans for brugeren. Så du får den rigtige trafik ind på din side.

 

For at bruge Broad match modifier skal man angive et + foran det eller de søgeord i søgesætningen, der må ændre sig – f.eks. +billig +cykel.

 

Hvordan bruges negative søgeord?

Anvendelsen af negative søgeord er mindst lige så vigtig, som anvendelsen af relevante søgeord. Faktisk bruger vi op mod 30% af vores arbejde på at definere negative søgeord.

 

Grunden til at negative søgeord er ekstremt vigtige, er at man dermed kan undgå irrelevant trafik. Hvis du sælger Kildemoes cykler, men der er nogle modeller indenfor Kildemoes cykler, som du ikke fører i dit sortiment, vil vi angive disse som negative søgeord.

 

Et eksempel er en bruger, der har bestemt sig for, at købe en Kildemoes cykel med en bestemt model betegnelse – f.eks. en ”Kildemoes Intruder Limited”. I din Google Ads kampagne, har vi defineret ”Kildemoes” som et Broad match og dermed ville din annonce blive vist, med mindre vi sætter ”Kildemoes Intruder Limited” som et negativt søgeord, da vi på forhånd ved, at du ikke fører denne model. Det er omsonst, at betale for klik fra brugere, der søger på denne model – sandsynligheden for, at de vælger en anden model hos dig, er for lille (konverteringsraten er lav) og dermed giver søgeordet ”Kildemoes Intruder Limited” underskud i vores Google Ads ananlyse.

 

 

 

Hvordan skriver jeg en god annoncetekst?

Google Ads har en afdeling, der godkender alle annoncer. De har nogle bestemte retningslinjer, som vi skal overholde, for at få en annoncetekst godkendt.

Herunder ser du hvordan en Google Ads annonce er opbygget.

 

 

  • To overskriftsfelter – maksimalt x 30 tegn

 

Overskriften i Google Ads er delt i 2 felter. Grunden til, at Google Ads har valgt at bruge 2 overskriftsfelter er, at det første felt normalt bruges til at fortælle, hvad det er, som der annonceres for, og det andet felt er et call-to-action felt. Altså et felt, som skal forsøge at ”sælge”, at forbrugeren klikker på annoncen. Begge felter er selvsagt ekstremt vigtige for at opnå en høj CTR (Click Through Rate), en høj Quality Score og mange relevante besøgende.

 

  • Annonceret webadresse

 

Som annoncør kan man selv bestemme hvordan webadressen til ens landingside skal se ud i Google Ads. Hvis din webadresse for en Kildemoes Cykel f.eks. er:

 

www.butikx.dk/tilham/cykler/herrecykler/kildemoes/modelxyz

 

kan du i Google Ads lave adressen om til en valgfri adresse. Hvis brugeren søger på ”Kildemoes model xyz” kan du vælge at kalde din webadresse

www.butikx.dk/modelxyz eller www.butikx.dk/kildemoes/modelxyz.

 

Derved kan brugeren se, at dette link er relevant for ham.

 

  • To valgfri ”stifelter” på hver 15 tegn, der kan bruges i forlængelse af den annoncerede adresse

 

Her kan du f.eks. indsætte telefonnummer, email eller anden kontakt mulighed til dig. Det kan også være en app, prisliste eller andet, som er relevant for brugerne af dit website. Stifelterne kan f.eks. sammensættes som:

 

”Danmarks største cykelhandler – Tilbud Kildemoes Cykler” eller ”Kildemoes i København – 100% tilfredshedsgaranti”

 

  • Et beskrivelsesfelt på 80 tegn

 

Det beskrivende felt, er den tekst, som brugeren naturligt vil læse, hvis overskriften, webadressen eller stifelterne ikke er nok til at overbevise om, at dit website er relevant for søgningen. Endvidere bruger Google Ads tekstfeltet til at vurdere, om din annonce er relevant i forhold til brugeren. Det er derfor vigtigt, at du bruger de søgeord, som du gerne vil findes på i dit beskrivelsesfelt.

 

En god sammenhæng mellem det beskrivende felt og landing page giver den højeste Quality Score, de laveste klik-priser og den bedste konverteringsrate.

 

  • Udvidelser i Google Ads

 

Google Ads udvider og tilpasser konstant deres annonceudvidelser. I skrivende stund, bruges annonceudvidelserne til at henvise til andre undersider end selve landing page, som den annoncerede webadresse henviser til. Det kan f.eks. være til ”Kontakt”, ”Tilbud”, ”Herrecykler”, ”Damecykler”, ”Børnecykler”. Men det kan også være henvisninger til en app, en prisliste, et nyhedsbrev eller andet, som vi finder relevant for både brugeren og virksomheden.

 

Hvilke andre muligheder er er med Google Ads?

Der er ingen tvivl om, at de almindelige Google Ads i øjeblikket genererer den største mængde trafik fra Google – som tidligere nævnt op mod 65% af alle kliks. Og Google er en ekstremt professionel virksomhed, der vægter bud priser og relevans lige højt. Og netop ”relevans” kan du bruge til at skaffe flere og billigere kliks og nye kunder jeres virksomheden.

 

  • Re-marketing

 

F.eks. kan man målrette annoncer til brugere, der har besøgt virksomhedens hjemmeside. For alt andet lige, må man gå ud fra, at brugere, der har besøgt din hjemmeside, på den ene eller anden måde er interesseret i dit produkt eller din service. Dette kaldes re-marketing og anvendes i stor udstrækning på Google. Og det giver god mening – både for brugerne og for virksomhederne.

 

  • Similar audience

 

Google har også en funktion, hvor annoncøren kan målrette sine annoncer til brugere, der ligner de brugere, der har klikket på en af dine annoncer. I nogle tilfælde giver denne målretning faktisk rigtig god mening – både i forhold til relevans og i forhold til bud prisen. Et eksempel kunne være, at bruger X søger på ordet ”Kildemoes cykel” og klikker på et link, hvori der indgår ordet ”Kildemoes cykel”. Google ved, at brugeren er 40 – 50 år gammel, har en høj indkomst og bor i en større dansk by. Google vil med similar audience annoncering, eksponere samme annonce for Bruger Y, hvis han ligeledes er 40 – 50 år gammel, har høj indkomst og bor i en større dansk by. Dette er blot et eksempel, fordi Googles algoritme tager højde for en lang række flere parametre. Med den enorme mængde data, som Google har på brugerne, kan de regne ud, at bruger X og bruger Y ligner hinanden i deres adfærd og indkøbsmønster, så de vil vurdere, at bruger Y også skal eksponeres for denne typer annonce, da den er relevant for ham.

 

  • Google shopping

 

En tredje mulighed er Google Shopping, hvor du som annoncør kan annoncere med billeder og priser for jeres produkter eller services, direkte i søgeresultaterne. Google henter alle informationer via et XML-feed fra jeres webshop og Google Ads viser derefter de relevante produkter i forhold til brugernes søgninger. Du kan læse meget mere om Google shopping her.

 

Hos digitaltrafik.dk hjælper vi virksomheder med den tekniske opsætning af Google Ads og Google Shopping. De besparelser vi kan opnå på klik-prisen, vil i langt de fleste tilfælde langt overstige, hvad det koster at benytte vores ekspertise. Og derudover sparer virksomheden også lønnen til den eller de medarbejdere, der normalt skulle håndtere disse discipliner.

 

Påvirker Google Ads også SEO?

Vi er ofte blevet spurgt om hvorvidt den trafik, som en virksomhed generere til deres website fra Google Ads også påvirker deres SEO i en positiv retning. Lad os slå fast med det samme – at det gør den, ifølge vores erfaringer, ikke! Dog mener nogle digitale marketingbureauer, at Google Ads påvirker SEO en lille smule – idet Google vil opleve en større trafik til et givent website, når der også kommer betalte besøgende ind på sitet. Vi kan derfor ikke udelukke, at betalt trafik, har en marginal positiv indflydelse på din SEO, men som nævnt, har vi ikke fundet beviser herfor.

 

Googles algoritme for SEO er aldrig blevet offentliggjort og er under konstant forandring. Algoritmen har til formål at give brugerne de mest relevante resultater ved en given søgning – og ikke at lade digitale eksperter optimere ud fra de betydende parametre. Men Google kommer af og til med oplysninger om algoritmen og ifølge Google har Google Ads ingen indflydelse på SEO. Derfor bør virksomheder, der opererer på internettet, både have en Google Ads strategi (SEM strategi) og en strategi for organisk trafik (SEO strategi).

 

Hvorfor vælge digitaltrafik.dk til Google Ads?

Som et af Danmarks førende digitale marketingbureauer, er digitaltrafik.dk dedikeret til vores kunder og vores kunders succes. Men dedikation er ikke nok, når vi taler om Google Ads. Det er data – big data, som en professionel samarbejdspartner skal være i stand til at indsamle, omsætte, eksekvere, optimere og rapportere. Vi har ikke selv udviklet vores værktøjer – og lad være med at tro, at der er nogle firmaer i norden, der har bedre værktøjer end dem vi har adgang til. Det passer simpelthen ikke – og er billige salgstricks, der ikke virker. Vi ved, at der ikke er nogen værktøjer, der crawler og analyserer flere websites end Ahrefs, SEMrush, screamingfrog og Google Analytics. Det er værktøjer, som konstant undersøger og rapporterer om Googles sammensætningen af deres algoritme, der er først med alle nyheder og findings, og som giver os det bedste udgangspunkt for at lancere og vedligeholde en succesfuld Google Ads kampagne for dig.

 

Som kunde hos digitaltrafik.dk får du tilknyttet en Seniorkonsulent, der vil rådgive dig, vejlede i forhold til din PPC strategi, der rapporterer i et fastsat interval – og som udelukkende måler sin succes på din succes.

 

Vi kan dokumentere resultater, som ingen andre bureauer kommer i nærheden af. Det er vores kreative tilgang til PPC kombineret med indsigter og data, der gør, at du bør lade digitaltrafik.dk give sit bud på jeres fremtidige Google Ads strategi.

Få en gratis foranalyse!

Kontakt os på tlf. 60 63 24 21 eller send en e-mail til kontaktdirektør Ivan Udsen på iu@digitaltrafik.dk.

Så får du en gratis foranalyse og et kvalificeret oplæg på jeres fremtidige Google Ads kampagne.