Salg på Amazon - DigitalTrafik
16094
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16094,page-child,parent-pageid-16079,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 
digitaltrafik.dk anbefaler

Salg på Amazon

En ny verden af digitale muligheder

Salg på Amazon

Selvom Amazon ikke er gået fysisk ind på det danske marked endnu, så er Amazon i Danmark den næststørste netbutik – kun overgået af Zalando .

 

 

Ser man på Amazon popularitet, så viser den seneste udvikling en fremgang til 26% af de danske online forbrugeres handlede i 2018 imod 21% i 2017.

 

I dag foregår den digitale markedsføring i Danmark primært via Google Ads, e-mail, SEO, SEM og Facebook, men ser men på USA, hvor Amazon oprindeligt blev grundlagt, så overgår Amazon den primære produktsøgning i forhold til Google og sidder i dag på omkring 60% af alt e-handel. I Tyskland, der sammen med England, udgør de primære markeder hvor danskerne handler hos Amazon. har Amazon omkring 25% af den samlede e-handel og dette er opnået på blot 8 år.

 

Der er nok ingen tvivl om at Amazon kommer til Danmark, så derfor vil det være klogt, at gøre sig parat og sætte sig ind i hvordan salget foregår på Amazon platformen.

 

For at komme i gang med salg på Amazon, er der en række udfordringer og spørgsmål, man skal tage stilling til og ikke mindst hvilke regler og retningslinjer Amazon har.

 

Du kan læse mere på disse link:
Gør i morgen bedre end i dag!

Ring til Kontaktdirektør Ivan Udsen på telefon 60 63 24 21 eller email iu@digitaltrafik.dk og aftal et uforpligtende møde. Så har I mulighed for at afstemme forventninger til et samarbejde og vi udarbejder en gratis foranalyse til virksomheden, som viser hvor virksomheden står i dag, i den digitale verden.