Salg på Pricerunner - DigitalTrafik
16100
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16100,page-child,parent-pageid-16079,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 
digitaltrafik.dk anbefaler

Salg på Pricerunner

Boots din omsætning med Pricerunner i dag

Boots din omsætning med Pricerunner i dag

Pricerunner er Danmarks største prissammenligningssite, med 10 millioner besøgende hver måned. 10 millioner forbrugere, der søger på alle tænkelige produkter og services. Ligesom Google, er Pricerunner er ikke til at komme uden om, for professionelle BtC og BtB virksomheder.

 

Hvis du sælger et produkt eller en serviceydelse, bør Pricerunner helt sikkert indgå i dine overvejelser, som en del af den samlede digitale strategi. Pricerunner giver eksponering af din butik, booster dit salg og giver din butik troværdighed. En troværdighed, der kan omsættes til højere CTR (Click-Through-Rate) på tværs af alle kanaler og højere konverteringsrate.

 

Hos digitaltrafik.dk har vi rigtig gode erfaringer med salg via Pricerunner og vi har specialister, der sørger for et teknisk setup, så du hurtigt kan komme i gang med at sælge dine varer eller services via Pricerunner.

 

Hvordan fungerer Pricerunner?

For at komme på Pricerunner skal man enten selv oprette sine produkter, lade Pricerunner oprette produkterne eller, hvis man har mange produkter, anvende en såkaldt API (Application Programming Interface), der automatisk overfører produktdata og billeder til Pricerunner.

Vi vil som udgangspunkt anbefale, at vi arbejder med en API løsning, hvis din butik af og til får nye varer, da det sikrer, at Pricerunner altid er opdateret med dit udbud. Har du et mere stationært udbud, kan en manuel oprettelse være den rigtige løsning for dig.

 

Hvad koster det at bruge pricerunner?

På Pricerunner betaler man, ligesom på Google Ads, pr. klik. Vi sætter selv vores makspriser, således at vi er sikre på, at hvert klik i gennemsnit giver et fornuftigt dækningsbidrag. Desuden bestemmer vi selv det maksimale budget på måned. På den måde kan vi teste Pricerunner med prisen pr. klik på forskellige produkter, hvilket giver rigtig god mening og vi sikrer, at du får et fornuftigt overskud pr. måned.

 

Hvad kan jeg ellers gøre for at booste salget på Pricerunner?

Hos Pricerunner er det muligt at købe bannerannoncer på selve siden. Bannerannoncer, der vises, når det er relevant. Det giver ekstra troværdighed til din side og øget salg. Og efter vores mening, er det faktisk til ganske fair priser.

Hos digitaltrafik.dk har vi et godt forhold til Pricerunner og kan derfor forhandle nogle attraktive tilbud hjem. Pricerunner skal ses som et tilvalg til den øvrige markedsføring, men det bestemt en kanal, som vi ofte overvejer at tage med i den samlede digitale mediestrategi.

 

Få en gratis foranalyse!

Kontakt os på tlf. 60 63 24 21 eller send en e-mail til kontaktdirektør Ivan Udsen på iu@digitaltrafik.dk.

Så får du en gratis foranalyse og et kvalificeret oplæg til jeres indsatsområder på de digitale platforme.